zondag 23 augustus 2009

Vrijdag 28 augustus bestaat het avondprogramma uit twee onderdelen. Vanaf 20.00 uur speelt David Luiten (13) op elektrische gitaar. Daarna presenteert en verkoopt Bud Oostrom (72) vijftig ideeën (maximaal drie per persoon). De ideeën zijn ter voorbezichtiging tentoongesteld.



Bud: "Sinds een jaar of twee, drie ben ik mijn ambities aan het afronden, inventariseren en zoveel mogelijk wegwerken. Veel brieven en souvenirs heb ik bij het Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie gebracht. Zo vond ik ook de ideetjes, die ik in de loop der jaren heb genoteerd. Wat doe je daarmee? Ik dacht ze per stuk te verkopen voor een symbolisch prijsje van één euro per stuk. Met het verzoek ze uit te voeren. Er zijn leuke bij, sommige wat overbodig. Wie er een aanschaft is de nieuwe eigenaar van die idee."